22 czerwca 2017 – Wycieczka do Zakopanego klasy 2F

W dniach 11-13 czerwca klasa 2F wraz z wychowawczynią p. Patrycją Kanty udała się na wycieczkę do Zakopanego i Krakowa. Pierwszego dnia po przyjeździe , tak na rozgrzewkę, weszliśmy na Polanę Rusinową, gdzie oprócz przepięknych widoków zachwycaliśmy się smakiem pysznych wędzonych oscypków na ciepło. Kolejnego dnia wybraliśmy się na całodniową wędrówkę górską i zdobyliśmy swój pierwszy w życiu dwutysięcznik, Kopę Kondracką o wysokości 2005 m n.p.m. Wielki wysiłek był wart cudownych widoków, które mogliśmy podziwiać. Pomimo ogromnego zmęczenia na koniec dnia znaleźliśmy jeszcze czas na spacer po Krupówkach. Ostatni dzień był dniem wyjazdu z Zakopanego a zarazem dniem poświęconym zwiedzaniu Krakowa. W Krakowie przewodnik bardzo ciekawie opowiadał nam różne historie krakowskie, jednocześnie przypominając nam ważne fakty historyczne, co było całkiem potrzebną powtórką przed próbną maturą. Wróciliśmy zmęczeni, ale też usatysfakcjonowani, że udało nam się w tak krótkim czasie tak dużo zobaczyć.